Sunday, December 11, 2011

hati yang merindu...:(

assalamualaikum...rasenye da lame aku xupdate blog nih..busy memanjang,sampai lupe kt blog sendiri..hurm..pejam celik je da sampai akhir tahun kan??pe azam tuk tahun baru ni ek??menghitung hari,,tinggal lagi bape ari je nak meninggalkan tahun 2011 yg terlalu byk kenangan...samada kenangan pahit atau pn kenangan manis..tp pe2 pn,,tu semua la yg mengajar aku erti hidup..
huh...berbalik pada tajuk kite..hehe..aku merindui seseorang yang sangat penting dalam hidup aku..huh..bila usia makin matang,,da tau apa itu perjalanan hidup..rupenye sukar tuk di harungi lau xde perancangan...alhamdulillah..perancangan tuk tahun ni da pun tercapai atas usaha bersama..aku berdoa semoga tahun depan akan tercapai segala apa yang dihajati..amin..aku dan dia merancang yg terbaik tuk kami,semoga ALLAH meredhai segala apa yg dirancangkan...amin..
-sekian-

No comments:

Post a Comment