Wednesday, December 21, 2011

SALAM TAKZIAH...:(

assalamualaikum pembuka bicara..
tuk update kali ni aku nk berkongsi kesedihan yang dialami oleh sahabat baik aku iaitu nur fazilah bt mohd fauzi yg baru sahaja kehilangan abang dan adik lelakinya pada hari ahad lepas (18.12.11) selepas lemas di pantai Desaru,Kota Tinggi Johor..pukul 4.26 petang aku menerima panggilan yg mengejutkan apabila diberitahu tentang kemalangan yg meragut nyawa dua beradik itu..arwah si abg dpt dijumpai pada hari yg sama manakala si adik belum dijumpai..kebetulan pada hari tersebut aku offday, aku pn g melawat fmly beliau untuk memberi sedikit semangat kepada ila..bukan senang nak menerima kenyataan owg yang disayangi hilang sekelip mata didepan mata kita sendiri..aku paham perasaannye..selesai arwah abgnya dikebumikan..pukul 6.55 pagi selasa akhirnya mayat arwah adiknya dijumpai terdampar di pantai batu layar yg jauhnya beberapa KM dari pantai Desaru tersebut..agak jauh dari tempat kejadian dan keadaan mayat amat meyayat hati semua yg berada disitu...hanya tangisan yg menemani suasana yg hening itu..setelah semua nya selesai..arwah telah dikebumikan dengan selamat..marilah kite same2 sedekahkan al-fatihah kepada kedua arwah dan smoga mereka ditempatkan dikalangan owg2 yg beriman..amin....

No comments:

Post a Comment