Monday, February 14, 2011



Malam yang amat mengecewakan...





lame da xtulis kt blog ni..rindu plak..erm..mlm ni aku nk luahkan pe yg aku rasa skrang ni...nape aku ni ha??xpahm btol...sedih?kecewa?aku pn xpaham..padahal aku baru kenal ngan dak tu beberapa hari jerk..tp asal aku nk touching sangat nih??gle ke pe aku ni....maybe betul...aku xde perasaan kat die..tapi sekurang-kurangnya...aku ada sikit la rasa sayang kat die..npe??sebagai kawan kot..erm..yang xbestnye adalah bile aku tau kebenarannya...aku xsuke!!!!!!!!!! td die call aku ckp die busy sgt ngn keje..n die pun jujur ngan aku yang die da ada awek..yang tu aku xkisah sangat la kn..tp...yang paling aku kisah..die cakap die da nak tunang ngan awek die...huwah....aku memang xdpt terima...walaupun just membe je ngan die...aku baru kenal die..tetibe tau die da nk tunang...memangla aku xnak ngan die..tapi...cmne aku nak jelaskan perasaan ni ek???hurm..yela......mati2 ingat xde awek...leh la ngam cikit...tapi...da nak tunang???aku pun rasa xsedap sangat la nk kwan ngan die coz die akan ada tunang...........melepas lagi aku ni..tp serius tatkala ini aku amat-amat kecewa ngan pe yang terjadi ni...nak ada kawan..bile da ada yang ok, melepas lak...kawan ngan pakwe xsame...len...tapi aku slalu gagal bile sayang n suke kat membe sendiri...bile aku suke...membe aku lak yang xsuke..bile aku xsuke...membe aku lak yang suke kt aku...ni lah lumrah hidup kan...nak atau tidak kite kene terima dengan redha..mungkin ni semua terjadi supaya aku x berlaku curang ngan laki aku kot...ye...pikir positif....positive thinking......ada hikmahnye kenapa ni semua berlaku kan...kecewa tetap kecewa...hidup tetap kene teruskan gak...walaupun aku hilang mood malam ni..sekurang-kurangnya aku dapat lari sikit dari perasaan aku tok jatuh kat owg len..bukan maksod aku nk jatuh hati kat owg len..tapi..tulah...just perasaan aku je kot..terlalu mengharap kat sesuatu yang belum pasti..walaupun aku sedih kerana ditipu..tp xpe la...ni sebagai pengajaran bagi aku..yang pasti aku xkira berapa kali pengajaran yang aku dapat dengan masalah yang macam ni...huwah.........nape la xcakap awal-awal kan..aku ni perasan sangat la...biarla die ngan bakal tunang die...semoga bahagia selalu..walaupun aku kecewa..tapi aku still kene anggap and layan die sebagai kawan aku ..ye...yang pasti...aku memang suke melihat kebahagiaan kawan aku yang pasti walaupun hati aku sendiri terluka...kejam tak aku ni??ke aku ni hipokrit??biarla apa owg nak cakap..yang aku tau...aku lebih sayangkan persahabatan daripada aku dapat apa yang aku nak....the end....

No comments:

Post a Comment