Tuesday, February 15, 2011

UPGRADE MY BLOG!!!!!!
firstly...thankz to kak dayah yang da banyak tolong saya tok upgrade blog ni..
thankz sesangat ye..jasamu akan ku kenang hingga ke akhirnya..hihi..
best sangat2 bile da dapat wt blog cantik2...rasa puas hati sangat n nanti lau ada masa lagi...nk wat pembaharuan lagi...hehe..btolla...manusia takkan penah puas ngn apa yang ada...btol tak???btol la...hihi..pe2...yang jadi...kite kene bersyukur...blog adalah tempat tok aku luahkan apa saja yang bersarang kat ati aku ni..coz tu gak blog ni dinamakan aku dan hatiku..segalanya tentang aku dan hatiku..apa yang aku rasa..apa yang aku lalui...akan aku kongsi bersama sahabat baik aku ni..iaitu blog..coz tu blog ni amat penting bagi aku..walaupun aku sedih sikit kerana content dalam blog aku ni terpaksa dipadam kerana mengalami masalah teknikal ketika pengubahsuaian...takpe...nanti aku akan tulis lagi banyak dari apa yang aku tulis dulu ok..hehe
ok lah...cukup jela cite aku tok blog ni..nt ada masa aku tulis lagi ok...mempelajari sesuatu ilmu baru lebih berharga daripada kite tak berkongsi ilmu yang kite ada..ye tak???hehe..lastly...thankz so much to nurhidayah zulkifli..:)

No comments:

Post a Comment