Thursday, February 17, 2011

sayangku...




...AKU & CINTAKU...


setiap perkenalan ada hikmah disebaliknya..begitu jua aku dan dia..setiap apa yang kita lakukan akan ada sebab musababnya..
insan yang sentiasa aku sayangi dan cintai..walau jauh dimataku tetapi sentiasa ada dihatiku dan akan ada disetiap saat setiap detik jantung ku berdetik dimuka bumi ini..
aku berharap cinta dia juga akan sepertiku...amin..detik pertemuan dengan sidia..akan sentiasa mekar diingatanku...
semoga ia akan menjadi satu kenangan yang paling berharga buat kami..
selepas melalui hari2 bersama..dalam suka dan duka...hari berganti hari..bulan berganti bulan...dan dari tahun ke tahun..aku dan dia...kini bersama lagi...

walaupun kekadang 'tergigit lidah sendiri' tapi tu lumrah hidup berpasangan..setiap yang berlaku akan kami jadikan sempadan untuk memperbaiki hubungan untuk menjadi yang terbaik untuk satu sama lain...

segala harapan dan impian bersama kini mekar..
dan aku bersyukur kerana parents aku merestui segalanya...tika ini...aku dan dia...hanya lebih mementingkan masa depan dan untuk mencapai impian masing2 sebelum memilih untuk menamatkan zaman bujang kami bersama..
tarikh itu akan sampai jua jika tuhan merestuinya..amin...
hendak mempunyai ikatan yang sah bukannya mudah...
jika tiada tolak ansur antara satu sama lain...apa2 pun...kami akan wat yang terbaik demi hubungan ini...

kenangan zaman persekolahan..banyak memberi aku impak yang besar dan saat aku terpaksa tinggalkan dia tuk sambung belajar di n9..tu semua memberikan aku dan dia semangat dan keyakinan untuk lebih berdikari...
sekarang..dia da bekerja...

aku berdoa semoga pintu rahmat dan rezeki terbuka luas tuk dia..
dan impian kami untuk bersama akan direstui oleh semua...amin..
aku amat mencintainya...
amat menyayanginya..
merinduinya...
dia la bucuk macam aku...diala monyet aku....bantal bucuk aku...diela pintu gol aku..
tu la selalu aku ucapkan pada dia..haha..
ntah pe2 jerk..tapi tu semua akan mengeratkan lagi hubungan kami...
tiada warna nya sesuatu hubungan itu jika tiada gelak tawa..tiada tumpahnya air mata..
tiada cemburu..tiada pergaduhan..
harapan tuk masa akan datang..aku dan dia akan tetap bersama walau pe jua aral yang melintang...amin..
jika tuhan mengizinkan..nescaya jodoh kami ada..jika tidak..redha akan mengiringiku...

saya sayang kamooo....sahirl....



No comments:

Post a Comment