Friday, April 15, 2011

14 April 2011...

akan sentiasa dihatiku..
hanya itula ungkpan yg mampu ku ucapkan tatkala ini..indah sungguh bahagia yg tercipta bersamamu walaupn hnya seketika..hurm..terubat segala rindu..thankz sahabat..kau dah ceriakan hatiku ini..dah bape tahun kite xjumpe..masing2 dah semakin matang..muke pn dah len..ah...rindu gler kat ko..tp mlm nih...aku xsangke dpt jumpe kau lagi..aku bahagia sngt2..aku ingt ko dah xnak jumpe aku..hehe..tp ko sudi lagi nk ajak aku kua..walaupn hanya g makan2..pastu lepak2...kte lepak kt pantai..ngn ati yg tenang...huh..aku rasa cm xnak lepaskan kau je td..hehe...kau wat lawak..huh..gembira hatiku ini...kau pandai ambik hati aku tuk gelak ketawa ngn kau...senyuman kau..huh...sungguh aku terpikat...erm..aku dan kau..hanya kite berdua..lebih kurang 2 tahun kite xberjumpa..byk sgt kenangn yg kite ceritakan...byk cerita yg ko borakkan..huh..aku terhibur..kenangan lalu menggamit kembali..hurm..thankz sahabat...aku sayang sangat2 kat kau..
cmne kau luahkan kat aku yg kau pn sayangkan aku...hehe..kenangan tadi..akan sentiasa aku simpan didalam hatiku...semoga kita ada jodoh lagi tuk bertemu..amin...aku sayang kau...:)

No comments:

Post a Comment