Tuesday, April 19, 2011

kejutan yg xdisangka....:)


tanggal pukul 7.40malam...aku dpt call dari my dear..cptla kua umh..huh??aku kebingungan...haha...kua2 umah jerk..tgk die da ada kt hujung lorong umh aku..weh??gila ke aku??mimpi ker???cm xcaye..bdn aku da mengigil gler..rasa terkesima sekejap..haha..tp tula...surprise yg aku dpt dari satu2nyer insan yang paling aku cintai..yela..xda angin ribut..tetiba muncul..hish...mengigau ke aku nih???haha...sweet sgt2...dak2 umh aku lak..da menjerit2 kt aku..tanda happy sme2 ngn aku...hihi..seronok sgt2...cian my dear aku..die upenyer keje stgh ari semata2 nk jumpe aku kt pd nih...dari klang...ngn nek motonye...2jm perjalanan..erm..cianyer die...dgn xtau jalan...die men redah jerk..huh..syg gak die kt aku nih..hehe(hati berbisik)..pe2 pn..tahniah coz my dear berjaya smpai ngn selamat...
syg sgt2 kt abg...hehe...blek keje...tros siap2 nak ke pd..wlwpn xcakap nk dtg..tp terharu sgt2..coz my dear snggup tron pd..nk bg semangt ckit nk exam ni kn..hihi..thankz...mmmmuuuaaaahhhhhh.....
syg mohd sahirl...........

No comments:

Post a Comment