Tuesday, April 26, 2011

BiLa ciNta LaMe daTaNg KeMbaLi...:)


setiap owg ada perasaan cinta masing2..samada cinta sejati..cinta monyet..ha..ataupn...cinta pertama...semua owg mst ada cinta pertama kn??huh..cite sal cinta nih...aku sdg menghadapinya..
semua berlaku...tanpa kite duga...kite hidup didunia ni pn adlah kehendak ALLAH...smua ditentukan olehnya..hurm..sush atau tak lau cinta lame kite ni kembali semula..sedang aku mengecapi bahagia bersma pasangan yang sekarang???bohong lau xde getaran yg terasa di dada ini saat mendengar namanya..mengigil diri ini saat menoleh ke arah nya...ye..diela insan yg pernah aku beri segala rasa kasih sayang dan cintaku...tp saat itu hanya sekejap jerk..tp kini..kau kembali meraih kasih sayangku..dan untuk menebus segala kesilapanmu..pe yg aku pasti..keputusan aku tetap sama..walau macam mane pn kau menagih kasih sayangku..hati aku dan cinta ku kini hanya untuk seorang insan yg bernama Mohd Sahirl...walaupun kau hadir terlebih dahulu darinya..tp tu semua akn hnya menjadi kenangn yg terindah buat kita...untuk Muhd Izuwan..aku minta maaf coz xdapat menerimamu lagi..aku lebih sayangkan hubungan ku bersamanya..walaupn kau yg aku syg sehingga kini..biarla aku bahagia bersamanya..aku xmampu tok terus hidup bersamamu...aku cintakn nya tetapi aku jua sayangkan kau...kau memberi ku pilihan..ye...aku akan tetap memilihnya..maaf yang teramat sangt..kau bg ku hanya ku anggap sebagai teman yg xmungkin akan berganti..thankz coz kau da beri aku semangt...dan merasai secubit kasih sayangmu dahulu...terima kasih awak.............~~~

No comments:

Post a Comment