Wednesday, September 21, 2011

air mata...:(


salam semua..da lme rasenye aku xupdate blog nih..hurm..
air mata yang menitis nih..xkan dapat menampung selautan...tu yg jelas yg aku dpat ungkapkan..air mata aku...tatkala ini..tidak berhenti mengalir..tapi kenapa??saat terpaksa berpisah dengan kekasih hati wat sementara waktu..erm..berat rasenye nak menanggung rindu bile xdapat nak contact langsung..bila call jerk..mst ad suara jwb,"nombor yg anda dail berada di luar kawasan sila cuba sebentar lagi"..hanya tu je yg aku dgr..hurm..memang la xdpt nk call coz die kt luar negara..bkn ada line malaysia kt sne..aku pn satu,,,dok sebok2 call,walhal aku da tau memang xkn dapat pn ckp ngn die..huh..sedih n perit hati ini..aku da bpe ari susah nak tdo..bayangkan la,lau slalu ada owg yg msj, call..dlm sehari mst contact walau busy cmne pn..tp skrg??bile da luar malaysia??mg xde la tu smue..sesungguhnya dugaan ni sungguh berat dan ni la pengorbanan aku dan die..rezeki die maybe kat sane..xpela..aku just mampu bersabar..hari2 aku menatap phone yg sunyi,,menanti,menanti dan terus menanti..bila la die nak balik sini..lau dlu jauh2 pn still dlm malaysia..skrg jauh2 tp da luar..aku xleh tgk pic syg aku n terpikirkan die..coz aku akan menangis..walaupun time aku ngh wt keje,,aku terpikir sal die..aku still leh meleleh air mata nih..bayangkan lah aku menangung rindu yg berat nih..hurm..pe2 pn, aku kene kuat..aku tau, die kat sne pn rindukan aku..jd aku kne kuat jgk..aku xleh lemah..~~

No comments:

Post a Comment