Monday, September 5, 2011

da tunang ke?????

ha...tu la satu persoalan yang masih tiada jawapan bagi aku..dikejutkan ngn satu berita yang boleh dikatakan agak mengecewakan aku gak la..just dpt sms,,"sory, xdpt g umh awk coz hantar tunang balik td.."spontan je muke aku jd merah..aik??ble die tunang??xckap aku pn..sedih tu ada gak..kecewa???cikit kot..(cam aku de perasaan lg je kt die...)tu la sms yg aku dpat dari seseorang yang penah wat ati aku bahagia tp xlama...sedih betul die tunang pn xckap ngn aku..hurm..aku cm xleh terima jerk..huh..pasni aku da xkn kaco die lg da..die da jadi tunang owg..lau aku tau, aku xnk reply sms die.aku xnk angkat fon die..hurm..da la..bende da jadi..xleh nak ckp pe la..redha jela..lagipn aku da ada pasangan aku sendiri..xperlula nak susah hati pk sal die lg..btul x??hehe..sabar, sabar n sabar jela..:(

No comments:

Post a Comment